Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 30. juli 2011

God morgen

Ja ny dag nye muligheter:-) Formen er på topp, så nå sitter jeg og våkner med et stort glass vann og vitaminer er inntatt. Skal legge ut på en lette treningsøkt idag og teste formen etter 1 uke uten trening. Været ser ut til å bli nydelig idag ( endelig ). Har vært mye fuktig som har kommet ned fra himmelen denne sommeren på vestlandet. Men idag er alt det glemt og vi bare nyter dagen. Vi skal på Tall ships race og kose oss med godmat og kikke på livet, det gleder jeg meg til. Alltid mye folk i sentrum da og med finvær blir det rene feriestemningen. Elsker å sitte på en uteresturang og bar nyte dagen og kikke på alle menneskene som går forbi. Da har jeg en indre ro. Nyt dagen den er din. Knib:-))
     

3 kommentarer:

  1. Heldige du som skal på Tall Ship :) Jeg skal jobbe, er jo kjekt det også, men jeg er jo fasinert av seilbåter... Må nok ta en titt på "Statsraaden" når jeg går forbi henne :)

    SvarSlett
  2. Hei og god morgen Jeanett, ja du får ta en titt på vei til jobben du:-)) Jeg gleder meg skikkelig, vi skal på jentetur til Stavanger og kose oss i folkehavet:-)) Har jobbelørdag neste helg jeg, så jeg er heldig der. Ha en fin dag på jobben, så kan du jo drømme deg litt bort innimellom med tanke på Tall ship:-))

    SvarSlett
  3. Fikk gått litt etter jobben også :) Fikk tatt masse bilder som kommer på bloggen min enten i kveld eller i morgen :)

    SvarSlett