Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 5. juli 2011

Hamburger med blomkålmos

Middagen idag ble veldig lik gårsdagens, byttet bare ut pølsene med en hamburger + en tomatsalat ved siden. Liker det enkelt noen dager etter jobb. Idag var jeg tidlig ferdig på jobben og hadde bestemt for å plante litt nye blomster i noen av krukkene mine. Fint vær var det og sulten var jeg. Både igår og idag har jeg kun spist frokost og middag/kvelds i ett måltid + en neve med nøtter en stund etterpå. Har altså ikke trengt mat iløpet av dagen disse 2 dagene.  Men slik så nå middagen ut her i huset idag.

Hamburger,tomatsalat, blomkålmos med sprøstekt bacon og litt vårløk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar