Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 23. oktober 2012

Tungt hjerte

Det er med tungt hjerte jeg har bestemt meg for å ta en bloggpause. Har ikke overskudd eller tid til å få blogget som jeg vil. Har grublet på dette en stund, å har kommet frem til at jeg bør ta en  pause nå i første omgang og så evt komme tilbake. Men oppskriftene vil jo lligge her for de av dere som bruker siden som oppslagsverk og tips til mat etc....

Jeg lever ennå redusert på karbohydrater, unngår det meste av det jeg ikke skal ha, trener masse, blir fort 7-10 timer i uka + jobb å hjemmlige syssler så strekker ikke tiden til på alle oråder. Så da velger jeg bort bloggen for en stund.

Ha en nydelig høst og kansje vinter, sier ikke takk for meg, men på gjennsyn:-)

1 kommentar:

  1. Lykke til med hverdagen. Med all den treningen finner du nok energien tilbake, og vi ser liv på bloggen din igjen :)

    SvarSlett