Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 13. april 2011

PSMF

I'm still going on........
Lever i min andre uke på PSMF med untak av helgen der jeg lever LCHF. Går så det suser, føler meg pigg og gleder meg til å trå på vekta onsdag om 1 uke. Blir mye det samme jeg spiser nå, for enkelthetens skyld og så spiser jeg det som er mest smakfult og ikke tørt. Mat er og skal være en nytelse.Idag har forresten magen min laget så masse lyder. Det buldrer og braker inni der, selv om jeg ikke er sulten. Vet ikke hva det kan være, for jeg har ikke spist noe anderledes enn vanlig. Ble 2 frokoster på meg da, siden jeg sto opp grytidlig, mye før jeg ville og måtte, men sånt er det bare av og til. Så det blir nok en tidlig kveld også da. Får satse på at jeg får mer energi etter treningstimen i ettermiddag/kveld. Gleder meg kjempemasse til å få trent litt mer enn kun gå lange turer. Begynner å bli lei av det nå, men sånt er det når helsa svikter, den alderen, den alderen:-) Bare tuller:-) Idag har jeg spist følgende.

Frokost 1 kl 05.30
1 stort glass med proteinkaffe

Frokost 2 kl 09.00
Omelett
2 eggehviter
1 egg
100 gr skinke
10 gr vårløk
2 ss vann

Stekes på bakepapir i ovnene

Lunsj: kl 14.30
100 gr mager kesam
150 gr CC
kanel
stevia

1 glass proteinkaffe


Middag/kvelds: kl 19.30

Laks og grønnsaker bakt i ovnen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar