Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 6. april 2011

Dag 3 på PSMF

Dag 3 alt på PSMF. Ja dagene hompe og går:-) Idag var jeg oppe så tidlig at jeg bestemte meg for å ta en 1/2 porsjon med proteinkaffe og vente litt med frokosten. Sultfølelsen er begynt å forsvinne helt nå. Hodepinen fra igår er også borte, så bare velstand:-) Idag blir maten inntatt som følgende.

Frokost 1: kl 06.30

Proteinkaffe
15 gr proteinpulver med sjokoladesmak, 3 ts espresso kaffe + litt stevia

Frokost 2: kl 09.30

Tacosalat, rester fra igår:-)

200 gr karbonadedeig
60 gr hjertesalat
40 gr agurk
10 gr rød paprika
40 gr cherry tomater
40 gr CC
40 gr tacosaus fra landlord

Mellommåltid: kl 11.45

Proteinkaffe - likt som frokost 1:-)


Lunsj: kl 15.30
litt sen lunsj idag, men slik er det når en jobber med mennesker:-) Kan ikke bare si unnskyld men nå skal jeg spise:-) Så har satt av litt tid her før neste arbeidsøkt.

150 gr CC
100 gr mager kesam
20 gr rørte blåbær m/sukrin


Middag: Kl 19.30

Kyllingfilet og grønnsaker bakt under folie i ovnen, servert med en liten dæsj sweet chilisaus, bitteliten:-)

1 kyllingfilet på ca 140 gr
Brokkoli
Blomkål
Squash
Løk
Paprika
Minimais
Sjampingjong
Hvitløk
Chili
salt, pepper og evt. annen krydder

Dessert, gele av fun saft fra igår

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar