Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 17. januar 2012

Jeg har testet


Ja hva har jeg testet:-)  Jo Eximia og den ser slik ut, og hva er nå en slik maskin?

EXIMIA er kombinasjonen av ultralyd og og elektrooperasjon, såkalt ultraoperasjon, kombinert med lymfedrenasje og en dyp bindevevsmassasje. Effekten av disse kjente behandlingsformene gir langt bedre effekt enn dersom behandlingene uføres hver for seg.

EXIMIAS behandlingsområder:
Kosmetisk (slanking, oppstramming, facelift, anticellulitte, lokal fedme, mer elastitet m.m)
Helse (fibromyalgi, lymfødem, bindevevssmerter, frozen shoulder, bedre sirkulasjon, detox, mage/tarm m.m)
Idrett ( økt oxygenopptak, bedre lungekapasitet, mer kvalitet i muskelatur, raskere restitusjon

Les mer om det her om du ønsker http://www.eximia.no/


Så dette har jeg altså vært og testet idag og det var ganske så intenst kan du si. Ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig noen plasser, men du så deilig etterpå:-) Har satt opp noen timer for å teste dette skikkelig. 

Jeg har vært på vital hudklinikk.

2 kommentarer:

  1. Hvor ligger det?
    har hørt veldig mye bra om denne før.
    Mulig det er håp for meg også

    SvarSlett
    Svar
    1. Vital hudklinikk ligger på TrimTower Elixia Forus. Ellers så er det bare å google Eximia, det er flere rundt om i landet som driver med dette. Jeg har gått inn 1 cm på hvert lår etter kun 2 behandlinger:-) målte meg før jeg begynte og nå i helgen. Har en føflekk på låret som målepunkt:-)) ble superglaaaaad da jeg merket det. Nå skal jeg ha 2 eller 3 behandlinger denne uka så skal jeg sjekke med målebånd til helga igjen og satser på at omkretsen ikke er blitt større enn sist iallefall. Anbefaler deg å ta en prøvetime iallefall.

      Slett