Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 7. oktober 2011

Iherb - obs,obs...

Vær obs på når du bestiller D vitamin fra Iherb så må di ikke overskride en viss styrke, da blir det kvalifisert som legemiddel og hele sendingen din blir sendt i retur til Iherb.
Jeg bestilte disse  og de ble sendt i retur sammen med resten av bestillingen min. Kom ikke på at D vitamin skulle være legemiddel jeg:-( Ville bare nevne det slik at andre ikke går i samme fella:-)

Hva som ikke er lov å innføre kan sjekkes på http://www.legemiddelverket.no/

2 kommentarer: