Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 5. oktober 2011

Dagens middag - pig in a blanket

Dagens middag er enkel og supergod. Greit å ha med som lunsj dagen etter eller på tur. Smaker god både varm og kald. Oppskriften finner du under pølser på bloggen min, men der er det ikke bilder, derfor kom jeg på at idag skulle jeg ta bilder og legge ut av godsakene.

Fordel røra utover en bakepairkledd stekeplate og stek. Prikkene du ser er oregano, jeg synes at det gir en god smak.

Del i 8 ette at den er stekt, obs ikke stek for lenge.

Ha på ost, evt litt chilipaste, ketchup uten sukker, ost purreløk og pølser. Jeg var lens for purreløk idag. Rull så sammen.

Legg alle de innpakte pølsene i en ildfastform, dryss på ost og evt. litt oregano. Stek så til osten er smelta.


Her er de ferdig stekt og klar til å nytes

Servert med salat, hvitløksdressing. Vel bekomme:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar