Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 3. oktober 2011

Bakedag

Idag har jeg bakedag og har bl.annet laget rundstykker, brød og knekkebrød. Greit å ha noe å ta til på travle dager. Jeg er sykemeldt etter en operasjon forrige uke og kan ikke gjøre noe tungt arbeid, så da blir det baking og kokkelering:-) så seiler resten av rotet i huset sin egen sjø:-) Brødene er den samme som jeg alltid bruker sånt ca. oppskriften finner du  på bloggen. Rundstykkene er nye så de legger jeg ut en egen link på. De ble kjempegode. Så jeg føler som en skikkelig husmor idag:-) Skal teste ut noe nytt til middag og idag og blir det vellykket, ja da drysser det en ny oppskrift på dere:-) Ha en flotte dag.

 Knekkebrødene ble litt godt stekte, men de ble gode fordet om:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar