Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 10. april 2012

Så var påsken over

Ja,ja så var påsken over for denne gang. Matmessig har det blitt nja...... litt mer kos enn ellers kan du trygt si. Det har liksom  vært helg fra onsdag til mandag, uæææææ..... men jeg har nå ikke spist feil mat selv om det er blitt mer mat + mye hjemmelaget bounty:-) Så veiinga imorgen blir nok ikke i min favør tror jeg. Men det vil nå morgendagen vise. Skal vel igrunnen være fornøyd og vel så det om vekta stopper på det samme som sist onsdag, det ser jeg på som ok, men er den mer ja da blir jeg litt lei meg et lite øyebllikk. Men da får jeg brette opp armene og stå på til neste ukes veiing.

Men kan ikke se at jeg kunne gjort så mye annerledes enn å spise litt mindre da, men påskemiddager på kveldstid er jo så koselig og med dessert som avsluttning:-) Men har vært ute og gått turer hver dag i 1 time så litt bevegelse har kroppen min fått.

Men nå er det tilbake til hverdagen og normale middager og måltider.
Så jeg er veldig, veldig spent på vekta imorgen.
Dere får nok vite resultatet, jeg skal nok skrive om det imorgen:-)
Ha en fine dag og nyt den korte uka på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar