Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 25. april 2012

Hva er din svakhet..

Jeg har tenkt mye nå som jeg har bestemt meg for å ta fatt på di kose kiloene som har irritert meg sååååååå lenge. Prøvd å analysere hva som gjør det så vanskelig å bli kvitt di kiloene. Jeg er og blir et varm mats menneske. Elsker all varm mat. Så har funnet ut at det faktisk er middagene som får meg til å overspise. Går alltid fint til frokost og lunsj selv om de er varme, så kommer middagen med kjøtt/fugl/fisk og grønnsaker. Nam,nam......... bare helt nydelig og jeg storkoser meg, litt mye av og til:-( Så det er her jeg har tatt det størset grepet nå som jeg prøver å klatre nedover på stigen. Rett og slett tenker på hva og hvor mye jeg øser opp på tallerken og spiser sent for ikke å føle at måltidet blir for kort:-) Hva/hvor  er din svakhet når det gjelder mat/måltider? Håper at dere søte lesere kan legge igjen en kommentar på hva som er deres svake ledd. Ha en strålende dag.

3 kommentarer:

  1. Timen etter middag er jeg utrolig søtsugen, og bare må ha "kaffemat". Kaker, kjeks og sjokolade er en svakhet som jeg sloss mot ustanselig. Selv når jeg er "sukkerfri" er søtsuget der :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaaaaaaaaa den kan jeg skrive under på. Elsker dessert etter middagen og finner stadig på unnskyldinger for å innta et eller annet søtaktig som avsluttning på måltidet:-))Å himmel hvor mange svakheter jeg har da:-)

      Slett
  2. WOWWWWWWWW, jeg har grundig lest de fleste av vurderingene før du bestilte denne urter av DR.OSAGIE, dens forkjemte nær 99% suksessrate ba meg om å prøve. Jeg gikk videre og bestilte og mottok dette produktet. Jeg begynte straks å ta disse urte medisiner på samme dag, jeg skulle bare begynne min periode rundt denne tiden og trodde det ville være perfekt som jeg ville eggløsning noen uker senere. Basert på vurderinger og vitnesbyrd om DR.OSAGIE som jeg har lest, ble de fleste av kvinnene gravid i sin første måned i forsøk. Jeg skjønte hva i helvete .... det kunne ikke skade. Jeg hadde 2 miscarriages nesten 3 år siden i løpet av en 5 måneders periode, og jeg har forsøkt å tro meg for de siste 3 årene, men ingenting skjedde. Jeg er 38 btw og alder gjør det ikke enklere. Likevel, etter å ha tatt disse urte medisiner i bare 1 måned, ser jeg tålmodig på kalenderen som teller dagene for min neste periode å komme og til min overraskelse .... INGEN PERIODE. Jeg forlot jobben min om morgenen og tok en tur til nærmeste apotek, kjøpte en graviditetstest på dagen for min forventede periode og så 2 flotte linjer. JA!!!!!! Jeg er gravid. Jeg kunne ikke være mer ekstatisk, jeg har ikke engang ringt til mannen min ennå, måtte skrive denne anmeldelsen og la alle andre prøve å tenke kvinner vite at disse urterene virker. For et fantastisk produkt og for prisen er det absolutt verdt det. SUPER HAPPY, takk DR.OSAGIE fruktbarhet hjemme, men mest av alt ALLE PRIS TIL GUD !!!!! Du kan kontakte DR.OSAGIE via e-post eller via hans personlige linje (DROSAGIE99@GMAIL.COM +2349070977669)
    Takk skal du ha.......

    SvarSlett