Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 23. april 2012

Min Dandy:-)

Ja dette høres ut som noe helt annet enn det er. Men det er kaffe inst. uten koffein. Jeg  leste først om den på en annen blogg, husker ikke hvilken, sorry..... men når jeg prøvde å finne utav det for å gi vedkommende æren for dette, så var det så mange andre også som hadde skrevet om den at jeg ikke husket hvem eller når jeg leste det heller.

Men denne Dandy Blend er altså blitt en av mine favoritter på http://www.iherb.com/  Jeg drikker den hver morgen nå sammen med litt soyamelk, mmmmmm nydelig.

Her kan du lese mer utfyllende hva Dandy Blend er:-) http://www.iherb.com/Dandy-Blend-Instant-Herbal-Beverage-with-Dandelion-7-05-oz-200-g/24297?at=0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar