Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 13. juni 2012

Å slik ble det

Ja så var det onsdag og veiedag:-) Ble ikke som igår,men har gått ned 1,1 kg den siste uka, så jeg gikk opp 400 gr fra igår da, men kan ikke si meg annet enn fornøyd med 1,1 kg:-) på en uke....juhu.... Men det resulterte i at jeg ikke endte på et ny titall, men neste uke er jeg nok der:-) Drikker/spiser fremdeles smoothien min med avocado og proteinpulver til frokost hver dag, den smaker godt og metter godt. Så nå blir målet mitt for neste uke at jeg går ned slik at jeg når et nytt titall da. Må ned 400 gram for det og det skal gå bra, X fingrene for at det greit. Jeg er evig optimist til det motsatte er bevist.
Ha en nydelig dag alle sammen:-)

2 kommentarer:

  1. Juhuuuu! Så flink du er :) Kjempegøy med så gode resultater. Du er nok ekstra flink denne uka for å nå målet om nytt 10tall neste uke da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Juhu... ja er superfornøyd og X fingre, tær og alt som er for at jeg neste onsdag ser nytt 10tall på vekta:-)) Merker det skikkelig på kroppen nå at jeg har gått ned:-) Mest på frontpartiet:-( men,men......:-)

      Slett