Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 6. juni 2012

Onsdag igjen

Ja det var jo onsdag idag:-) veide meg imorges men har ikke hatt tid å blogge om det. Har jobbet hele dagen med kunder for så å dra rett på trening. Nå jeg kom hjem måtte jeg jo ha litt mat:-) Ble laks med grønnsaker kokt i soyafløte, nam,nam......

Ja så var det vekta:-)) JIPPI ned 400 gr til, dette går jo veldig bra. Ikke lenge igjen før jeg når et nytt titall, da blir jeg superglad:-) Har gått ned 4,4 kg totalt nå og skal ned 4,4 kg sånt ca, så jeg er jo halvveis på en måte. X fingrene for at dette går greit Blir jo 400 gr i uka jeg må ned for å nå målet. Har 10 uker på meg før det blir jentetur til varmere strøk, en liten bonustur før meg og mannen tar avgårde på våres tur:-) så jeg har virkelig en gulerot der fremme for å bli "fit for beach" om en kan si sånt om en "gammel" dame som meg.
Men er vel ikke eldre enn en føler seg, noen dager føler jeg at kroppen er 100 år andre ganger 25, så det er vel likt hos de fleste vil jeg tro.

Ha en nydelig kveld og ennå bedre morgendag alle dere som titter innom meg <3 det varmer mitt hjerte<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar