Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 13. desember 2011

Jeg er her ennå:-)

Det har vært veldig, veldig stille fra meg den siste tiden. Av den enkle grunn, jeg har vært nesten en uke i Latvia og kosa meg med shopping og god mat/drikke:-) Men når jeg kom hjem nå så gikk det opp for meg at hereg.... det er jo snart jul her hjemme også. Jeg har liksom bare sullet rundt og nytt synet av julepynta gater i Latvia og kost meg med shoppinga og maten og den nydelige kaffien og glemt hele julen hjemme i Norge. Kall meg gjerne et bommullshode:-) Så nå blir det det full rulle siste uka med klargjøring for julen og vi skal på et nytt julebord igjen denne helgen, 3 helgen på rad faktisk, phu..... det er ganske så travelt for en mister liksom helgen. Lørdagen bruker en til å gjøre hus og seg seg selv klar for kveldens fest, søndagen blir ofte en lat dag der en gjør minst mulig på mest mulig tid av den enkle årsak at en er veldig redusert. Jeg blir iallefall veldig redusrt de gangene jeg drikke alkohol. Så derfor blir det sjeldent, men i disse førjulstider blir det så mange festligheter at en kan ikke sitte der med vann eller cola zero hver gang heller. Håper atdere som stikker innom her sånt i dann og vann også har en fin førjuls tid og nyter den sammen med familie og venner. Å husk at om du stresser eller ei, så blir det jul i år også. Ha noen fine førjulsdager. Store knib fra meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar