Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 20. mai 2011

Jeg er i rute

Ja jeg er i rute når det gjelder trening eller turgåing for mai måned:-)  Jeg er 275 minutter fra målet mitt og det er ennå 10 dager igjen til å  nå målet på, så dette kommer nok til å gå bra. Idag hadde jeg min første joggetur siden ryggen låste seg før påske, det gikk greit, så det blir nok til at jeg tester ut litt mer i helgen. Jippi..... tenke seg at jeg kan jogge igjen......... det er jo bare supert. Men nå må jeg være flink jente å ikke ta helt av igjen, men rett og slett skynde meg langsomt. Har ikke blitt så mye kokkelering av nye mat på meg i det siste, men skal skjerpe meg. Ønsker dere alle en riktig god helg og nyt samværet med fam. eller venner. Store knib fra meg:-)

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes du har vært veldig flink hittil. Men om du er 275 timer fra målet ditt denne mnd så må du trene 11 døgn i strekk. He he he. Jeg skjønner at du mener minutter. Jeg har litt lyst til å hive meg på ideen. Det der med trene antall minutter i mnd. Og 1000 minutter i mnd hadde vært bra for meg også :-)

    SvarSlett
  2. He,he. Ja det skulle tatt seg ut å trene i 11 døgn i strekk:-) Var nok en skrivefeil det ja. Det er veldig motiverende å ha de 1000 minuttene å gå etter. Blir en liten konkuranse med meg selv:-) Så hiv deg på du. Neste måned klarer jeg det ikke, skal ha 2 ukers ferie da, så da vet jeg av erfaring at det ikke blir så mye trening. Men skal nok fortsette med det etter alle ferieperiodene:-)

    SvarSlett