Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 31. mai 2011

Ferietid:-)

Jippi.... da er jeg på ferie i varmere strøk. Så det blir ikke mye blogging nå de neste 2 ukene, men jeg skal komme tilbake med masse inspirasjon om mat og trening:-) Men nå blir det late dager rundt bassenget eller på stranden som blir det som blir 1 prio... har tatt med meg treningsklær og joggesko, så noen turer blir det nok + et par sykkelturer regner jeg med. Kan jo ikke bare spise og drikke heller da, selv om en er på ferie:-) Ha en nydelig juni mnd. allesammen. Store knib fra meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar