Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 23. juni 2011

Litt småprat på en torsdags morgen

Ja så var det alt blitt torsdag og 1 uke siden jeg kom hjem fra ferie, hvor har dagene blitt av? Føles jo som en evighet siden jeg hadde sol og varme. Idag ble jeg vekket av et heidundrene regnvær, alle himmlens sluser hadde åpnet seg og trommet på taket mitt og jeg har soverom i 2 et. så det hørtes godt. Var "bare" 45 min til jeg egentlig skulle stå opp, så jeg fant ut at jeg likeså godt kunne krype utav sengen istedenfor å prøve å sovne igjen. Så nå sitter jeg her da, med en kopp kaffe og fløte og nyter husfreden og våkner før jeg starter dagens gjøremål. Idag er jeg ikke sulten, så jeg tror at det får holde med den koppen med kaffe inkl. fløte til frokost, så får jeg heller lage istand noe godt som jeg tar til senere på formiddagen. Ha en nydelig dag alle dere som kikker innom bloggen min. Knib fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar