Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 24. juni 2011

Dagens frokost og lunsj

Det går i pannekaker for tiden. Jeg fyller de med det meste som jeg har lyst på. Så idag ble de fylt opp med isbergsalat, cherry tomat, majones og kødpålegg fra Rema. Til begge måltidene drakk jeg kaffe med stevia, fløte og 1 ts cocosa. Nå i kveld blir det kylling i chilicsaus med jukseris. Oppskrift finner du inne på bloggen min. Men frokost og lunsj så nå slik ut idag. Dette er absolutt å anbefale:-)) Enkelt og veldig godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar