Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 9. august 2012

Ups.... onsdagen kom...

Ja onsdagen kom og gikk den uten at jeg gikk på vekta. Glemte meg helt ut... hadde en dårlige natt med lite søvn og mye verk i kroppen, så da det ble tid for å stå opp og starte dagen tenkte jeg bare på hvor trøtte jeg var. Stupte med hodet først inn i dusjen og prøvde å våkne der før frokost og jobb. Så utpå dagen kom jeg på ojsann..... jeg har jo glemt å veie meg..... ja,ja får ta det imårra tenkte jeg. Så idag er det torsdag og jeg er IKKE fornøyd med resultatet...... OPP 600 gr:-( hadde fest her i helga og det ble mye feil mat og endel vin.Men hadde jeg nå bare klart meg med den ene dagen med feil mat..... men det var jo rester igjen så det ble mer mat på søndagen og og jaggu har jeg kjent det på kroppen at jeg har inntatt mat jeg ikke skal og bør ha.... Så det er festmedaljens bakside...... At jeg aldri lærer..... men,men kun meg selv å takke.
Men nå vet dere det altså.... jeg gikk opp 600 gr den siste uka og er ikke stolt av det... Nå er det en uke med før veiing igjen så blir det pause fra vekta noen uker før den inntas på nytt etter ferien. X fingrene for at den ikke har oppnådd nye høyder etter di ukene, skal gjøre mitt ytterste for at det ikke skjer, men noen ganger blir en litt svak i ferimodusen. Men skal få trimmet endel og spise sunn mat, så går det nok bra. X fingrene for meg selv nå at jeg kommer meg ned der jeg var sist uke før jeg drar. Nå får store deler av Norge sommervær fremover i noen dager, så di mååååååå vi nyte og fylle opp kroppene med D vitaminer fra solen. La støv være støv og klesvask, være klesvask og bare nyt sommervarmen fra sola di få dagene vi får. Gjør noe kjekt med familien, venner eller naboen. Huslige ting kan du gjøre når det regner:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar