Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 29. august 2012

Feriemodus

Ja jeg er i skikkelig feriemodus for tiden. Ennå litt over 2 uker igjen:-) med sommer sol og varme, nydelig er det. Blir litt trening også, men ikke så mye som normalt. Men får jeg tatt meg en joggetur annen hver dag er jeg mer enn fornøyd. Jeg har ikke vært på vekta de siste 2 ukene, men måtte sjekke litt hvordan det lå ann etter snart halvgått ferie med masse god mat og drikke + litt nei mat og. Hadde kun gått opp 200 gr og det er akseptabelt og lov i ferietiden:-) Blir veldig lite pc tid nå. Blir rett og slett ikke prioritert. Vil nyte sommeren og ikke bruke tid på pc, det er mer høst/vinter aktivitet:-) da det er mer innetid da. Jeg håper på at jeg får mer tid til å begynne å blogge igjen når høsten setter inn. Får så dårlig samvittighet når jeg nå ikke har lagt ut oppskrifter eller bilder av maten jeg spiser på lenge, så unnskyld til alle dere som savner det. Nå skal jeg nyte dagen med sommer og sol og samle godt med D-vitaminer for vinteren. Håper at du får en fine dag der du er. Varme knib fra meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar