Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 11. juli 2012

Vi venter ennå på sommeren.....

Men mens jeg venter jobber jeg meg videre nedover mot en smalere kropp:-) Å jaggu gikk pilen rett vei denne gang. Fra sjokket sist uke med pilen OPP så viste den NED 700 gr denne uka:-) så da har jeg gått ned det jeg var gått opp + 100 gr til. Men du verden sååååååååå tidkrevende det er å ta av noen få kg..... rene sneglefarten, men da følger sannsynligvis hodet og hud også med på en annen måte enn om jeg hadde sultet meg helt. Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg MÅ telle kalorier og trene masse,masse for at det skal bli resultater. Innimellom setter jeg meg ned og grubler litt over kosthold og inntak. De ukene hvor jeg ikke er så flink til å drikker smoothien min til frokost går jeg ned mindre enn de andre ukene????  Men den inneholder masse energi og sunne fettstoffer og holder meg mett i mange, mange timer, så kan jo være at jeg spiser mindre av den grunn. Men dette med å gå ned litt er ikke lett så jeg har all respekt for dem skal ned 20-30 kg og har en meget laaaaang vei å gå. Jeg synes at de er meget , meget tøffe som ikke gir opp og faktisk klarer å nå målet sitt, klapper for dem.....Dere er alle superflinke.
Uansett om du skal ned 2 kg , 10 kg , 25 kg eller er fornøyd med der du er...... ja da ønsker jeg deg en riktig god sommer videre:-) X fingrene for at den kommer snart. Knib fra meg til deg.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nedgang igjen. Det er deilig når det går rett vei, når du strever og vet at du ikke jukser. Det er sant det du skriver, det er tøft å gå ned mange kg, men det er like vanskelig å få bort noen få. God sommer til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk synsegulla:-) Ja herlig følelse om det er 100 gr ned eller 1 kg ned, ned er ned på en måte:-) Takler all nedgang mye bedre enn oppgang. Har ennå 5 uker på meg til å nå mitt neste å kanskje siste delmål, ja kaller det delmål, da jeg har bestemt meg for å ha 3 kg til å slingre på men da må jeg ned et par kg til før jeg er i boks etter mitt neste mål. Men tar det step by step nå. Vil ikke bli for tynn, så ser alt ann ettersom huden følger med litt senere enn vekta viser nedgang.Ha en nydelig sommer du også:-)

      Slett