Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 18. juli 2012

Ustabilt

Ja vekta mi er like ustabil som sommerværet for tiden. Har snikveid meg endel denne uka bare sånt for å kikke litt på hvor mye vekta varriere fra dag til dag....... ohhh my good .... det er mye variasjon, så godt at jeg ikke gjør det alltid. Men endte til slutt opp med en OPPGANG på 300 gr denne uka:-( Så sånt er det nå med den saken. Mandag var jeg den optimisten når jeg veide meg, samme igår, men idag da tallet skulle noteres var det altså ikke i min favør. Men, men jeg henger ikke lenger med leppa av den grunn, Det går jo opp og ned her i livet og det er bare å se fremover mot neste uke og nye mål. Ikke snu seg tilbake og dvele over det som er gjort. Gjort er gjort og da må jeg bare ta konsekvensen med opp i vekt. Ja jeg var på fest i helga:-) ja jeg spiste mat jeg ikke burde,skulle ha..... både på lørdag, søndag og litt på mandag.... så det sammen med inntak av endel vin på lørdagen er jo ikke det beste utgangspunktet i nedgang.. Men nå er det ingen festligheter denne eller neste helg så da regner jeg med at da, ja da skal det gå min vei i 2 uker iallefall. Men sånt vil det jo alltid være med livet, det vil alltid være noe som kommer i veien eller ikke passer for den livsstilen en har akkurat nå, men det er livet og en skal jo leve normalt og kose seg, bare viktigbat det ikke blir mer kos enn nødvendig:-) Ha en aldeles strålende uke videre alle dere koselige som sender meg mail, legger igjen komentar eller støtter meg på andre måter. takker dere masse for det:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar