Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 21. juli 2012

Jeg skal på date

Min kjære har invitert meg på date på Indisk restaurant idag<3 herlig med sånne kvelder der vi kan kose oss bare vi 2<3<3<3 Planen var å dra avgårde litt tidlig og nyte dagen med vin på brygga, men været er ikke med oss, så vi drøyer det til litt senere, men gleeeeeeder meg masse for det om:-)
Har ikke spist Indisk mat på evigheter, så det skal  bli godt og ikke minst veldig koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar