Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 16. november 2011

Jippi boka er kommet

Endelig idag kom boka til Cecilie http://www.fristendelavkarbo.no/  sin fantastisk flotte bok i posten:-) Jeg sitter og blar og koser meg glugg ihel. Kunne nesten tro at jeg hadde vunnet i lotto her jeg sitter og smiler og koser meg med boka og en kopp kaffe med fløte:-) Tusen,tusen takk Cecilie for en nydelig bok. Å til alle dere som ikke har sett boka ennå, ønsk dere den til jul eller bursdag eller rett og slett løp og kjøp dere vil ikke angre. Mange fantastiske oppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar