Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

søndag 25. september 2011

Farlig gode småkaker

Igår laget jeg småkakene av bakemiksen jeg vant hos Cecilie på fristende lavkarbo, nnnnnaaaaaaammmm sier nå jeg. De var farlig gode og fikk ben å gå på her i huset. Så jeg gleder meg til boka kommer og jeg kan bake de igjen, for der står oppskriften på disse nydelige sjokoladebitkakene:-) Under ser dere bilde av godsakene, så løp og kjøp boka når den kommer. Jeg kan love dere at kakeboksen IKKE er så velfylt idag, he,he.... så farlige var disse at jeg ble skapmus igjen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar