Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 3. februar 2011

Uuææææ veiedag imorgen

Uffda, imorgen er det fredag igjen og det betyr veiedag for min  del. Har hanglet og vært syk i snart 2 uker nå og da er ikke maten som blir inntatt den mest riktige ang. min kostholdsfilosofi, lchf.  Men jeg tror rett og slett at jeg kan ha gått opp i vekt siden forrige fredag:-( Men vekta imorgen vil vise sannheten mot meg. Er lei av å være så tett i bryst at jeg ikke klarer å trene skikkeligt. Jeg vil, jeg vil bli frisk nå. Oppdatering av vekta mi imorgen, gru gleder meg til å vandre opp på sannhetens time imorgen tidlig. Ønsk meg lykke til dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar