Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

søndag 13. februar 2011

Morsdag

Dagen begynte ganske sent her idag, ble liggende litt frampå da vi var på fest igår og ikke var hjemme før i 3-4 tiden:-) Da sto det gave til meg på kjøkken fra datterea mi:-) En supersøt rosa kopp med MAMMA på, så den er allerede brukt til dagens kaffe med fløte. Frokosten ble som vanlig speilegg med ost og avokado. Superenkelt og godt. Men nå kjente jeg at jeg begynte å bli lei av det, så jeg får vel finne meg en ny enkel og god frokost meny.Dagen idag blir stort sett brukt til å pleie seg selv, da jeg er ganske så redusert:-) Så de store sprellene på matlagingsfronten blir det ikke idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar