Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 20. januar 2011

Proteinkaffe

2 ts pulverkaffe
ca 30 gram proteinpulvver - valgfritt vanilje eller sjokolade har jeg brukt
Noen dråper stevia vanilje eller annen smak en liker:-)
vann

Kok opp vann til kaffen, rist sammen  proteinpulver med vann, rør sammen varmt vann, kaffe og søtning, ha så i proteinshaken og nyt.

Passer utmerket til mellommåltid eller om du er på PSMF (proteinsparende modifisert faste)
Skal komme tilbake til forskjellen på LCHF og PSMF og diverse menyer ang. dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar