Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 24. mars 2012

God morgen det er lørdag

Ja  tenk så var det helg igjen. Jeg har jobbe helg,  trengte ikke stå opp ennå, men som jeg har skervet tidligere så sliter jeg med å ligge frempå. Er skikkelig i koma her jeg sitter,men det begynte å "bruse" i kroppen så da var det bare til å stå opp. Idag rekker jeg ikke morgentrening på studio før jeg skal på jobb, men sitter å vurdere over en kopp kaffe om jeg skal ta meg en liten tur ut i morgenskodda. Hadde sikkert gjort underverk for en nydelig dag på jobb. Våkne skikkelig, så dusj og innta frokost, hmmmmmmmm.... frister veldig. Får drikke opp kaffifen og så rett og slett bare kle på meg og tar en liten runde på 30-40 min::-))
Måtte foresten snikveie meg idag :-)))) hadde faktisk gått ned 0,7 kg siden onsdag morgen, så mitt mål om å gå ned 1 kg denne uka ser ut til å gå i oppfyllelse, ( jippi) jeg skal iallefall være superflink og ikke skeie ut noe denne helga vi bare skal være hjemme. Skal gå litt turer og evt. få ryddet litt i hagen, det er jo slik et nydelig vårvær her på vestlandet nå. Kjenner bare at jeg blir yr av glede over den tiden vi går inn i:-))
Om dere har sol eller regn, grønne marker eller snø utfor døren, så ønsker jeg dere en nydelig helg. Nå stikker jeg en liten runde i skogen før jeg skal på jobb. Stoooore knib fra meg til alle dere som tiiter innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar