Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 23. mars 2012

Au,au.... vårpussen er igang


Ja det er ikke bare hus, hage, hytte eller båter som skal pusses for vår og sommer sesongen:-)
Jeg pleier å bruker epilator på bena i vår/sommersesongen. Å de første gangen er det dritvondt synes jeg, men så herdes det og hårene blir tynnere på en måte og vekstfasene er jo forskjellig, så etter første gang blir det mindre vondt/ubehagelig.
Ikveld har jeg hatt hjemme alene kveld med god reste mat fra igår, kylling wok som jeg rørte litt soyafløte, soya smøre ost med urter + litt karri i og det ble skikkelig knash..... så har jeg kosa meg med cola zero, det er jo tross alt fredag:-)
Epilatoren jeg bruker er nesten lik denne her og jeg synes at den er god. Lærte av en selger at epilatoren ikke trenger å være den dyreste for å være best:-) Så for de som ikke har testet epilator og kun barbere legger etc... så kan jeg anbefale dere en epilator.
Det blir nesten det samme som å vokse, bare dette blir mindre kliss, bena blir silkemye og når du har holdt på noen uker drar du over med epilatoren ca 1 gang eller 2  pr uke, alt etter hvor hurtig hårvekst du har. Så enkel måte å ha glatte hårfrie ben i den varme årstiden hvor vi går litt mer lettkledde.
Ha en flotte hårfri vår/sommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar