Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 7. mai 2012

Ferietid

Ja dagene fyker nå. Snart er det ferietid på meg å gjett om jeg gleder meg til å få tint kroppen litt. For her hjemme har vist værgudene missforstått noe. Jeg skal ha min siste veiieng om 2 dager før jeg drar til helgen, så blir jeg borte resten av måneden. så begynner jeg på igjen med veiing fra onsdag 30 mai, oj..... den gruer jeg meg til. Da har jeg just kommet hjem fra ferie og andre spisevaner og drikkevaner.
Men er bestemt på å få bort de siste 4 kg nå:-) har brukt 7 uker på 2,8 kg kg så blir det veiing nå på onsdag og da satser jeg på ennå mer ned slik at jeg iallefall når 3 kg på 8 uker. Så får jeg bruke juni og juli måned til å få bort de siste kg:-) før jeg skal begynne å stabilisere vekta slik at den holder seg der nede:-) Send meg mange positive tanker nå for veiingen min på onsdag, så håper jeg på det beste.
Ha en nydelig dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar